Vår kundnöjdhet
Net Promoter Score
På C1 Certification är kund och medarbetarnöjdhet vår högsta prioritet. Vi använder Net Promoter Score (NPS) för att mäta hur nöjda våra kunder är med våra tjänster. En enkel fråga avslöjar allt:
Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera C1 Certification till någon i ditt nätverk baserat på vår senaste revision?
Kundens svar, på en skala från 1 till 10, tillsammans med deras motivering, ger oss värdefulla insikter i deras upplevelse av våra revisioner, kompetens och metod. Resultatet beräknas genom att subtrahera procenten negativa svar från procenten positiva, vilket genererar ett totalbetyg mellan -100 och 100. Ett NPS-värde över 50 anses vara exceptionellt högt.
För att säkerställa att vi får genuin feedback, är det någon i företagsledningen som personligen ringer upp alla kunder tre veckor efter varje genomfört uppdrag. Inga enkäter, bara riktiga samtal med riktiga människor. Detta leder till hög svarsvilja, snabb förbättringstakt och stort engagemang.
Aktuell nps: 93
2024: 93 NPS – 2023: 93 NPS – 2022: 91 NPS – 2021: 89 NPS – 2020: 84 NPS
Kundcitat
”Först nu ihop med C1 Certification förstår vi vad standardernas intensioner är och det ger oss ett helt nytt perspektiv och nytändning”.
“C1 Certification är väldigt lätta att få tag på och ger snabb återkoppling från alla involverade”.
“Systemstödet är väldigt användarvänligt, snabb service och mognadsmodellen gör allt mycket enklare och mer utvecklande”.
“Revisorn var lyhörd, trevlig, lättsam, professionell och hade ett tydligt fokus på affären”.
Är du nöjd med ert certifieringsorgan?